۱۳۶۸/۵/۲۰

خلوتي با خدا


بار الها سالها اشک روان دادي مرا
اشک نه، مولاي من، درّ گران دادي مرا

اشک دادي تا سياهي را بشويم از دلم
خوب مي دانم چرا آه و فغان دادي مرا

خوب مي دانم که دورم از مسير بندگي
اين تو هستي بين خوبانت مکان دادي مرا

اين چه لطف بي حسابي هست يارب کز وفا
در جواب ناسپاسي آب و نان دادي مرا

هر چه آلوده تر از پيش آمدم بر درگهت
بيشتر در وادي عشقت امان دادي مرا

با وجود بارها بد امتحان پس دادنم
باز هم از نو مجال امتحان دادي مرا

بس که زشتي مرا زيبا نمودي جلوه گر
بر ملائک همچو يک بنده نشان دادي مرا

.
.
.
.
.

تو خداي مني....

اين قصه دراز است، غزل مي طلبد...

دلمون هواي مسجدالحرام رو کرده بود...

۸ نظر:

  1. سلام

    دستت درد نکنه! از شعری که دادین نهایت لذت و بردم
    برامون دعا کنین...
    خیلی زیاد...
    یاعلی../

    پاسخحذف
  2. سلام
    گاهی واقعا تو این جمله که "صدبار اگر توبه شکستی بازآ" می مونم
    ولی به این نتیجه رسیدم که خدا خیلی وقتا بدون اینکه ما بدونیم خیلی چیزیها رو به ما میده
    از این اتفاقات من زیاد سراغ دارم
    از شعر زیبایی که گذاشته بودید استفاده کردم
    التماس دعا
    راستی کاروان حسین(ع) کم کم داره میرسه به مدینه
    هوای مسلم ابن عقیل رو داشته باشیم
    یاحق

    پاسخحذف
  3. سلام دوست عزیز. بسیار زیبا بود.
    خداوند به همه ماتوفیق عبادت و اطاعتش را عنایت کند.
    موفق و در پناه حضرتش سر بلند باشی.

    پاسخحذف
  4. کرامت ناگفته ای از امام خمینی :

    امام در جماران تمام آینده یک جوان تا لحظه مرگش را به او می گوید...

    + فایل تصویری

    http://salehat.ir/

    پاسخحذف
  5. مسافر کاروان نور۱۳۸۹/۸/۱۵, ۲۳:۵۷

    سلام
    پیام برای خودت
    اگه برات امکان داره به جای انتخاب عکس از رو سیستم خودت برای درج تصویر از انتخاب "از یک URL" استفاده کن و آدرس اینترنتی اون عکس رو وارد کن چون من که اغلب عکس هات برام باز نمیشه اما اگه با آدرس اینترنتی اضافه کنی راحت میشه دیدش
    اگر برات امکان نداره اون موقع اسم واقعی اون عکس رو زیرش بذار یا آدرسش و من درستش میکنم
    مرسی از زحمت هایی که میکشی
    یا علی

    پاسخحذف
  6. مسافر کاروان نور۱۳۸۹/۸/۱۶, ۰:۰۶

    ابن الرضا به حجره غریبانه جان سپرد
    او شمع جمع بود و چو پروانه جان سپرد
    مسموم شد ز زهر جگر سوز اُمّ فضل
    از روی شوق در ره جانانه جان سپرد

    پاسخحذف
  7. سلام همسفر!
    این کاری که میگی خوبه ولی بازم برا خیلیا باز نمیشه چون باید دانلود بشه و با سرعت کم برا بعضیا باز نمیشه!!
    فکرم میکنم که عکس باشه بهتر از پیونده
    بهتر از اینه که همش متن باشه
    من سعی کردم که عکسایی با حجمای کم بذارم که راحت باز شه!!

    پاسخحذف
  8. فاطمه یه همسفر۱۳۸۹/۸/۲۴, ۱۲:۰۹

    سلام
    باز مثل همیشه زیبا و زیبا
    روی هر پله که باشی،خدا یه پله از تو بالاتره.نه به خاطر اینکه خداست به خاطر اینکه دستتو بگیره
    التماس دعا
    در پناه حق

    پاسخحذف