۱۳۶۷/۶/۸

کاروان نور

خبر هميشه تازه اش جذابيت نداره، بعضی وقتا خبرای قديمی هم جذاب و دلچسبه!

به همين خاطر گفتيم خبرای کاروان رو از قديم الايام تا حالا (دور و بر سال 82 تا امروز) شروع کنيم به نقل کردن.

از سالهای قبل بچه های کاروان نور، بعد از اتمام سفر عمره شون، يه جورايی ارتباطشون رو حفظ می کردن (البته بايد متذکر بشيم که حفظ اين ارتباط دوستانه و معنوی به پيشنهاد مدير محترم کاروان بوده و به همت ايشون و بچه های کاروان).

تو برنامه های سال های قبل سيستم ارتباط گيری اين طور بود که بعد از تکميل زيارت چهارده معصوم ارتباط بچه ها و سفر رفتن و برنامه گذاشتن بچه ها هم تموم می شد. برای مثال بچه های سال 84 اردوهای مشهد و کربلا و... ؛ بچه های سال 86 جلسات يادبود و اردوی مشهد و... رو برگزار کردن. يعنی در هر سالی دوستان برای بچه های همسفر خودشون (بچه های همون سال) برنامه هايی رو تدارک ميديدن و با اتمام سفرها و برنامه ها يا زياد شدن مشغله!! دوستان فعال گروه، ارتباط گيری هم کم رنگ می شد.

تا اينکه رسيد به سال 87، ما هم داشتيم همون روال رو ادامه می داديم، اينجوری که ارديبهشت ماه 87 جلسه يادبودی داشتيم و اردوی قم – جمکران، آبان ماه اردوی زيارتی مشهد و...

همين طور داشتيم پيش می رفتيم (به صورت تخته گاز) تا اينکه توی جلسه ای به پيشنهاد مدير محترم کاروان، ارتباط گيری از قالب سال به سال خارج شد و رفت تو قالب شبکه!(گفتيم با کلاسش کنيم).

يعنی اينجوری که گروهی متشکل از يکی دوتا از بچه های پايه کار(يا همون نماينده!) از هر سال تشکيل شد، که برنامه هايی رو برای کل کاروان (از سال 82 تا 88) تدارک ببينن.

اولين برنامه جلسه ای بود که 23 آذر ماه در دانشگاه اميرکبير تهران برگزار شد که توی همون جلسه خبر سفر سوريه به بچه ها داده شد. برنامه بعدی گروه، برای بچه های جديدالورود به کاروان (بچه های عمره 88) بود که 29 فروردين 88 در مجتمع امام خمينی دانشگاه علم و صنعت (به به چه دانشگاهی!) برگزار شد و همچنين اردوی قم – جمکران که در تاريخ 24 ارديبهشت ماه 88 برگزار شد.


در خصوص جلسات و سفرهای بعدی منتظر خبر باشيد!

آگهی استخدام
گروه دانشجويان عمره گذار کاروان نور در زمينه های ذيل تمايل به جذب نيرو دارد:
1.نشريه و مطالعات
2.کليپ
3.مستند سازی
4.روابط عمومی
5.اجرايی
6.وب لاگ
لطفاً زمينه مورد علاقه خود را به آدرس زير mail کنيد و يا با شماره 09379098885 تماس بگيريد.
Karvan_noor@yahoo.com
هر کس پايه است ياعلی!