۱۳۶۷/۱۲/۱

نیایش های پیامبر

خداوند!
فراخ ترين روزي رساني ات را بر من, هنگام کهن سالي و واپسين سال هاي زندگي ام قرار ده.

خداوند!
رشد مرا بر من اعلام کن و از گزند خويشتنم در پناه گير.

بار خداوند!
سپاسگزارم گردان و شکيیا.
در چشم خود کوچک و در چشم مردمان بزرگ.

به تو پناه مي برم خداوند!
از نيازآوري جز به نزد تو و خاکساري جز به نزد تو.

خداوند!
مرا در آنچه تو را از من خشنود مي سازد و ياد مرا در ميان مردمان نيک مي گرداند کامياب نما.

خداوند!
به موهبت هاي روايت, از ناروايت بي نيازم کن و به بخشش خود از غير خود.

بار خدايا!
به پناه تو مي برم از گزند آنچه در خويشتن خود, پنهان مي دارم و در پرده شب يا روشنايي روز آن را آشکار مي سازم.

بار خدايا!
از تو زندگاني پاک مي خواهم, مرگي آرام و بازگشتي بي خواري و رسوايي.

خداوند!
از تو توفيق پرداختن به کارهايي را مي خواهم که تو دوست مي داري, راستي در توکل مي خواهم و گمان نيک به تو.

خداوند!
مرا در شمار کساني قرار ده که چون نيکي مي کنند, شاد مي شوند و چون بدي مي کنند, آمرزش مي طلبند.

خداوند!
اي نزديک تر از ...

۸ نظر:

  1. ... خدایا هدایتم کن زیرا می دانم که گمراهی چه بلای خطرناکی است .

    خدایا هدایتم کن که ظلم نکنم زیرا می دانم ظلم چه گناه نابخشودنی است .

    خدایا ارشادم کن که بی انصافی نکنم زیرا کسی که انصاف ندارد ، شرف ندارد .

    خدایا راهنمایم باش تا حق کسی را ضایع نکنم که بی احترامی به یک انسان همانا کیفر خدای بزرگ است. خدایا مرا از بلای غرور وخودخواهی نجات ده تا حقایق وجود را ببینم و جمال زیبای تو را مشاهده کنم ....

    گوشه‌ ای مناجات‌های شهید چمران
    التماس دعا

    پاسخحذف
  2. فاطمه كيا۱۳۸۹/۲/۳۰, ۰:۳۲

    خانوم شما مارو با نظراتتون خيلي شرمنده مي كنيد هااااا
    چه جوري از خجالتتون در بيايم؟
    راه نشون بديد!

    پاسخحذف
  3. گم نشده ام اما پیدا هم نیستم ،خواب نبوده ام اما بیدار هم نیستم ،آشنا نبوده ام اما غریبه هم نیستم,خدا نیستم اما تلاش میکنم انسان باشم

    پاسخحذف
  4. سلام
    ممنونم از اينكه هميشه به وبلاگ بنده مي آييد ونظرات طلايي خودتان راثبت مي كنيد وببخشيد كه من نتونستم تا حالا نظري دراينجا بنويسم..راستش باطريقه ي نظر دادن در اين وبلاگ آشنا نبودم ونمي دونستم كه قسمت نظرات كجاست والبته من همش مي آمدم وسر مي زدم.ميخواستم بگم كه بنده بلاگتون رو درلينك باكس قرار دادم هرچند شمافرموده بوديد كه وبلاگم كدلينك باكس رو قبول نمي كنه.والبته ممنونم كه لينك باكس وخود وبلاگ باصفحه ي اصلي رو لينك كرده ايد...بسيارممنونم.ومن هم متقابلا لينكتون كرده ام.
    فقط يه نكته اي اينكه درقسمت پيوندهاتون آدرس (لينك باكس جاويدوب)رو تغيير بدين به:
    http://javidpanah.blogfa.com/page/141.aspx

    ممنونم از شما
    ياعلي

    پاسخحذف
  5. سلام
    عزيزاي من

    بسيار دلنشين بود


    عالي
    كاش منبع هم ميزدينها

    يا علي ع

    پاسخحذف
  6. مسافر کاروان نور۱۳۸۹/۳/۲, ۱۶:۱۹

    حج: آهنگ, قصد,يعنی حرکت و جهت حرکت نیز هم.
    همه چیز با کندن تو از خودت, از زندگیت و از همه علقه هایت آغاز می شود...

    پاسخحذف